استاندار فارس با بیان اینکه این استان در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: اگر فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت نشود و تردد‌های غیرضرور ادامه داشته باشد استان فارس دچار مشکل جدی می‌شود،
کد خبر: ۹۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 20 September 2020

تابناک فارس به نقل از میزان:عنایت الله رحیمی  با اشاره به آخرین روند مقابله با کرونا در استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر شیب نزولی سریع در مهار کرونا کاهش یافته ولی حالت صعودی هم پیدا نکرده است.

استاندار فارس با بیان اینکه وحدت مسئولان استانی، از جان گذشتگی کادر درمانی و همراهی مردم، روحانیون، اصناف و سازمان‌های مختلف سبب شد آرامش به مردم بازگردد، عنوان کرد: در زمینه غربالگری و آزمایش کرونا در کشور رتبه نخست را کسب کرده ایم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳۶ شهرستان استان به‌جد توسط فرمانداران پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا نظارت شدید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ادامه دارد، افزود: بررسی‌ها در حال انجام است تا گزارشی مقایسه‌ای از وضعیت ابتلای دانش آموزان قبل و بعد از بازگشایی مدارس تهیه شود.



استاندار فارس با بیان اینکه این استان در وضعیت هشدار قرار دارد، عنوان کرد: هر هفته گزارشی از آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان فارس خدمت رییس جمهور ارائه می‌کنیم.

رحیمی تاکید کرد: از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی می‌خواهیم تا با اطلاع رسانی درباره لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان فارس همکاری بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه اگر فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت نشود و تردد‌های غیرضرور ادامه داشته باشد استان فارس دچار مشکل جدی می‌شود، گفت: استفاده از ماسک در ورود به دستگاه‌های اجرایی استان الزامی است لذا کارکنان و ارباب رجوع همچنان باید به این مهم را مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار