رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن بازگشایی خوابگاه دانشگاه منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی شدید در خوابگاه های این دانشگاه است.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 20 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا امروز پیش از ظهر در نشست خبری که به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه رازی برگزار شد اظهار کرد: شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی همزمان با سراسر کشور از ۲۹ شهریورماه آغاز و  دانشجویان جدید‌الورود نیز از اواخر مهرماه به دانشگاه خواهند آمد.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به شرایط حاکم برای سال تحصیلی پیش‌رو برگزاری کلاس‌ها ترکیبی از حضوری و مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: فقط کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به شکل حضوری برگزار خواهد شد وکلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی هم به شکل مجازی ، آفلاین و آنلاین برگزار خواهدشد. 

اعلمی آل‌آقا تصریح کرد: خوابگاه‌های این دانشگاه فقط برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی باز خواهد بود و در حال حاضر در حال آماده سازی ، ضدعفونی مجدد خوابگاه ها هستیم و امیدوایم دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک مانع از شیوع این ویروس شوند.

وی اظهار کرد: هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش راه اندازی شده و هیچ رشته‌ای تحصیلی نیز برای ورودی جدید حذف نکرده‌ایم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونادر برخی فعالیت های در سراسر کشور  موجب توقف  شده است اما خوشبختانه این توقف در کار ها و فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه نقشی نداشته و باعث توقف نشده است بلکه در این مدت دو کنفرانس ملی و بین المللی به شکل مجازی برگزار شد .

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید افزود: هرساله در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری ظرفیت پذیرش 2500 دانشجو در مقطع کارشناسی را اعلام می‌کنیم که معمولا حدود دو هزار نفر از این میزان محقق می‌شود و  در مقطع کارشناسی ارشد هزار و در مقطع دکتری هم حدود 150 تا 200 دانشجوی جدید پذیرش خواهیم داشت.

اعلمی آل آقا در پایان گفت:طی هفت سال گذشته سطح فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه را از 153 هزار متر مربع به 228 هزار متر مربع در حال حاضر رسانده‌ایم که 45 درصد رشد داشته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار