اله رضا اکبری در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی هفته دفاع مقدس را شناسنامه شجاعت ، رشادت و غیرت مردم ایران اسلامی خواند و گفت : هفته ی دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است .
کد خبر: ۹۰۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 19 September 2020

حجت الاسلام اله رضا اکبری ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به ملت ایران اسلامی مخصوصا خانواده های معظم شهدا ، رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس ،بسیجیان ، پاسداران و ارتشیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ،اظهار کرد : دفاع مقدس شناسنامه ی شجاعت ،غیرت و ایمان ملت رشید ایران اسلامی می باشد، در دفاع مقدس ما شاهد تحقق بسیاری از وعده های خدا را با مجاهدت ها و رشادت ها بودیم.

وی ضمن اشاره به آیه از خدای متعال که اگر شما دین خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری میکند و گام های شما را مستحکم میکند افزود: خدای متعال وعده ی نصرت و یاری داده و بر این اساس ملت ایران با رهبری حضرت امام عزمش را برای یاری دین خدا جزم کرد و خدای متعال هم کاملا این ملت رشید را یاری کرد .

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه گفته ی خدا مبنی بر پیروزی عده ای اندک در مقابل عده ای کثیر به یاری خدا در جنگ دفاع مقدس تجلی پیدا کرد گفت :ما در دفاع مقدس ثابت کردیم چه بسا گروه اندکی در مقابل گروه کثیری به اذن خدای متعال غلبه پیدا می کند.

وی اضافه کرد: ما گروه اندگی بودیم که در دنیا با تمام استکبار با وجود کمبود تجهیزات نظامی کمبود منابع مالی ، نبودن پشتیبان کارشکنی کشور های مستبد همکاری دشمنان اسلام با صدام ملعون ، اعزام نیرو از بیش از ۳۷ کشور دنیا در مبارزه با ایران اسلامی ،دفاع جانانه آمریکا و اسرائیل و حتی کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های اروپایی از صدام و ندادن تجهیزات و تسلیهات نظامی به ایران اسلامی جنگیدیم .

وی در ادامه تصریح کرد: با تمام این کارشکنی ها و دشمنی ها ایران توانست از ملتش دفاع کند و یک وجب از خاک خودش را به دشمن ندهد و حقانیت خودش را در جنگ به اثبات برساند .

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: همچنین در سازمان ملل متجاوز بودن صدام و بی گناه بودن ایران اسلامی و ضرورت پرداخت قرامت توسط رژیم جنگ طلب صدام ملعون بعثی به اثبات رسید و این برگ زرینی بود در کارنامه ی مومنین ایران اسلامی این در حالی بود که در بسیاری از جنگ ها قسمتی از ایران متاسفانه به تاراج رفته ولی در این جنگ با وجود دشمنی های همه جانبه و توسط کل دنیای استکبار بود ما توانستیم پیروز شویم و تکه ای از این خاک به دست دشمن نیفتد‌.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت :خدای متعال مردم ما و مسئولین را در ادامه  راه پر از عزت و سر افرازی شهدا و رزمندگان ثابت قدم کند تا بتوانیم با پایداری و مقاومت در مسیر امام و شهدا این انقلاب را به دست با کفایت امام زمان (عج) برسانیم و پرچم های کفر را در اقصی نقاط عالم پایین کشیده و زمینه را برای ظهور منجی و مصلح کل امام زمان(عج) فراهم کنیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار