سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان، گفت: جوانان هلال احمر با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و خانه‌های هلال اقدام به راه اندازی کتابخانه‌های سیار در 6 مناطق روستایی این شهرستان کردند.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 18 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد شیروانیان با اشاره به هدف قرار دادن توسعه و ترویج کتابخوانی در اقشار جامعه، گفت: جوانان هلال احمر این  شهرستان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و خانه‌های هلال اقدام به راه اندازی کتابخانه‌های سیار در 6 مناطق روستای شامل( روستای کلی کلی، چشمه پهن، چشمه رشید، علی‌آباد وسطی، علی‌آباد علیا و روستای لرینی) کردند.

وی افزود: با وجود بخش‌های متعدد روستایی در اطراف شهرستان و هزینه‌های بسیار بالای ساخت کتابخانه در مناطق مختلف روستایی، وجود یک کتابخانه سیار امری ضروری است که در اسرع وقت با همت مسوولان تحقق یابد تا در جهت گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارائه خدمات این کتابخانه‌ها باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان، گفت: در راستای اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی و تاثیر آن بر توسعه و بهبود فرهنگ عمومی جامعه، اقتصاد، روابط فردی، اجتماعی و... راه اندازی کتابخانه سیار به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان ضرورت دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار