کد خبر: ۹۰۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 17 September 2020
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تامین اجتماعی در پروژه زمینهای مرکز شهر یاسوج پای کار نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا "شاهرخ کناری" عصر امروز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه در نشست شهرداران و دهیاران استان با معاون عمرانی وزیر کشور، افزود: با وجود جلسات مکرر و برنامه‌ها، متأسفانه زمین چهار هکتاری واگذار شده برای طرح مجموعه احداثی توسط تأمین اجتماعی گود برداری شده و اقدام دیگری انجام نشده است.
وی با بیان اینکه این پروژه، سیما و منظر شهرداری را تحت تأثیر قرار داده است، تصریح کرد: خطر بالقوه نیز در کنار این زمین گودبرداری شده وجود دارد.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه تأمین اجتماعی باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف این طرح را داشته باشد، اظهار کرد: حتی هنگامی که شهرداری برای تخصیص این زمین برای پارکینگ اقدام کرد، با ورود واحد حقوقی تأمین اجتماعی اقدام متوقف شد، اما روند ساخت پروژه تغییری نکرد.
کناری با بیان اینکه سرآبتاوه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین روستاهای کشور با ۱۵۰۰۰ نفر جمعیت در کنار شهر یاسوج قرار دارد و ۶۵۰۰۰ نفر نیز در ضلع شمالی یاسوج ساکن هستند، تاکید کرد: طرح الحاق روستاها به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده که باید اقدامات لازم عملیاتی شود.
به گزارش ایسنا، وی همچنین از وجود ۷۵۵ روستا در شهرستان‌های بویراحمد و مارگون خبر داد و بیان کرد: ۲۰۰ روستا از این تعداد دارای دهیاری بوده که نیازمند ماشین آلات نیمه سنگین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار