سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از افتتاح فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 17 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیامک آزادی گفت: فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، روز شنبه(29 شهریور) با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس جهاددانشگاهی کشور، استاندار و جمعی از مسئولین استانی افتتاح می شود.

وی گفت: مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه ایجاد شده، با شش هزار مترمربع فضای کارگاهی، محل استقرار سوله کارگاهی 20 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی افزود: قرار است در این سفر دکتر ستاری(معاون علمی رییس جمهور) از پیشرفت فاز دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با کاربری حوزه های زیستی و فرآوری گیاهان دارویی نیز بازدید کند.

آزادی تصریح کرد: معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه توانمندیهای محصولات فناورانه 50 شرکت دانش بنیان و واحدهای فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مرکز گیم و انیمیشن و مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند هم بازدید و با جوانان فناور و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان استان گفت و گو خواهد کرد.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه افزود: دکتر ستاری در ادامه با حضور در محل پروژه برج فناوری پارک علم و فناوری استان از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت این پروژه نیز قرار می گیرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بازدید از شرکت دانش بنیان زیست تولید رازی و شرکت دانش بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه از واحد های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه و شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر به کرمانشاه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار