یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت،مقاومت و ایستادگی درمقابل ظلم و ستم است .
کد خبر: ۹۰۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 17 September 2020

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در این هفته باید بتوانیم از صحنه های زیبای دفاع مقدس'و مقاومت های خودجوش ملت و ایثارگری جوانان،نوجوانان وپیران با قدرت ایمان مثل کوه درمقابل استکبار ایستادند را به معرض ظهور برسانیم .

وی افزود:جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تاریخ ماندگار برمقاومت وایستادگی ملت برای حق و عدل و حفظ میهن اسلامی که تاریخ قدرت 'صلابت و ملت ایران است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ و انتقال ارزش های ناب دوران دفاع مقدس به نسل جوان است زیرا هفته دفاع مقدس تاریخ اتحاد 'وحدت و قدرت ایمانی ملتی استوار وپایدار که فرزندان خود را آماده رفتن به جبهه جنگ و عرصه مقاومت می کردندلذا باید کوشش و تلاش نمود شهادت طلبی 'فداکاری های رزمندگان دوران مقدس که با خلوص ایمان و تاسی از اهل بیت (ع)در راه شهادت گام برداشته اند که همچون چراغی روشن گر موجب هدایت جوانان می شود.

شکری تاکید کرد: هفته دفاع مقدس 'هفته شرف 'غیرت 'عزت ملی _ملتی خودشناخته فهیم است.و باید قدر این امتین را بدانیم زیرا تمامی آنرا مدیون شهدا هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار