فرماندار اراک گفت: مردم بیش از ۸۵ درصد از پروتکل های بهداشتی از قبیله زدن‌ماسک، رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و شستشوی مکرر دست‌ها را رعایت می کنند، اما نیاز است برای خروج از این بحران با رعایت موارد، مابقی مردم نیز رعایت کرده و اهتمام بیشتری بورزند.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 16 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر حسین بختیاری در حاشیه آیین کلنگ زنی ۱۰ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی خیر ساز کلانشهر اراک، افزود:با اضافه شدن ۱۰ پایگاه جدید و استقرار آنها در جای‌ جای نقاط شهر، زمان حضور اورژانس و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به همشهریان، کاهش می یابد.
وی یادآورشد: با افتتاح این پایگاه های جدید که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید مردم می توانند راحت تر و در زمان کوتاه تری به خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی دسترسی پیدا کنند.
وی اظهار داشت: در این روزهای بحرانی کرونا، همکاران اورژانس در خط مقدم جبهه قرار داشته و ضمن به خطر انداختن جان خود مسئولیت خطیری برای حفظ جان همنوعان خود نیز بر عهده دارند.
دکتر بختیاری افزود: سازمان های مردم نهاد و نیروهای مردمی و داوطلب در کنار همکاران زحمتکش علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط در خط مقدم جبهه سلامت هستند و بدون هیچ چشمداشتی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.
فرماندار اراک گفت: در ۱۵ گروه کارشناسی و در نقاط مختلف شهری، صنایع، سازمان ها و ارگان ها و مکان های مختلف بحث نظارت و بازرسی و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی را پیگیری می‌کنند که امیدواریم ثمره این بازدیدها، به رسیدن به وضعیت مطلوب و مناسب منجر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار