ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع گسترده و نگرانی ها در این خصوص عادی سازی شرایط موجب افزایش آمار مبتلایان شده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 16 September 2020

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه با صراحت اظهار کرد:موج سوم کرونا در راه است و باید تجمعات اجتماعی غیر ضروری به حداقل برسد و مردم چون روزهای گذشته همکاری خود را ادامه دهند.

وی با اظهار نارضایتی و نگرانی در خصوص کاهش حساسیت مردم و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت:متاسفانه در جامعه با عادی سازی و ورود مردم به تجمعات و اجتماعات غیر ضروری،شاهد افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ و شمار تلفات بالا هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد:افزایش میزان مراجعات به بیمارستانها ،نشان دهنده افزایش شیوع بیماری و رسیدن به موج سوم می باشد،که تنها راه مقابله با آن ،پیشگیری از طریق ماسک و رعایت فاصله های اجتماعی و شستشوی مکرر دستها است.

وی همچنین در زمینه شایعات مکرر در خصوص واکسن کرونا و داروهای درمان کرونا هشدار داد و افزود:گفته ها و شنیده ها در این زمینه واقعیت ندارد و تنها از طریق رعایت پروتکلهای بهداشتی میتوانیم در مقابل بیماری مصون بمانیم.

شکیبا در پایان از توزیع گسترده واکسن آنفلوانزا در مراکز و تزریق رایگان برای زنان باردار خبر داد و تاکید کرد: جوانان نیازی به تزریق واکسن ندارند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار