محسن ارجمندی در گفتگو با تابناک:
معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت:۱۵ تقاطع شهر کرمانشاه تا نیمه ابتدایی سال آینده هوشمند سازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 16 September 2020

محسن ارجمندی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد :در این طرح تقاطع ها توسط یک نرم افزار بسیار قوی و پیشرفته بگونه ای مدیریت می شوند که زمانبندی چراغ های راهنمایی در آنها بر حسب بار ترافیکی موجود باشد.

وی افزود: در این طرح، نرم افزار این قابلیت را دارد که به لحظه ترافیک تقاطع را برآورد کرده و بر حسب آن زمانبندی چراغ راهنمایی مستقر در تقاطع را بصورت آنلاین تغییر دهد تا بار ترافیک روانتر شود.

ارجمندی تصریح کرد: همچنین این نرم افزار قادر است زمان چراغ های راهنمایی در تقاطع های مختلف را هماهنگ کند تا کمترین ترافیک را در مسیرهای پشت سر هم داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات این نرم افزار شامل ترددشمار زیر تقاطع ها نصب می شود، گفت: در گذشته کارهایی در بحث هوشمندسازی تقاطع های کرمانشاه صورت گرفته، اما متاسفانه بنا به دلایلی تجهیزات ایراد پیدا کرده که در حال واگذاری به پیمانکار جهت تعمیر و رفع ایراد آن هستیم.

ارجمندی خاطرنشان کرد: برای واگذاری هوشمندسازی تقاطع های کرمانشاه فراخوان داده شده و تامین اعتبار هم صورت گرفته و به نظر می رسد امسال یا نهایتا نیمه ابتدایی سال آینده 15 تقاطع شهر هوشمند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار