عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: آیا درد بیش از ده ها بیمار که به سرطان گوارش و بیماری های کلیوی اطلاع دارید؟ این مردم صبور تاوان چه چیزی را پس می دهند. این مردم همیشه در تمام صحنه ها کنار مسئولین بودند و اکنون انتظار دارند.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 15 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حسین حسین زاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر به رئیس جمهور، وزیر نیرو و مسئولان آب کشور و استان، گفت: غیزانیه فارس را دریابید، آب نداریم، نیترات و PDS آب بالاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس که نمونه آب حوزه انتخابیه خود را به صحن علنی مجلس آورده بود، بیان کرد: شهر بیرم و علی آباد در استان فارس تبدیل به شهر وعده های پوچ شده است.

وی افزود: آیا درد بیش از ده ها بیمار که به سرطان گوارش و بیماری های کلیوی اطلاع دارید؟ این مردم صبور تاوان چه چیزی را پس می دهند. این مردم همیشه در تمام صحنه ها کنار مسئولین بودند و اکنون انتظار دارند.

حسین زاده ادامه داد: بیرم لارستان با قدمت 7 هزار ساله و تقدیم 30 شهید و جمعیت 16 هزار نفره در نزدیکی بزرگترین مخزن گازی جهان یعنی عسلویه قرار دارد چرا باید از آب شرب محروم باشد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی در سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری به وزیر نیرو گفت فعال کردن شورای عالی آب را کلید بزنید.

وی افزود: آیا درکشور 60 کیلومتر لوله آب نیست تا برای مردم کار کنیم. 13 سال درگیر آب هستیم و در 10 سال اخیر شرایط بدتر شده و هیچ کس پاسخگو نیست.

حسین زاده گفت: امام حسین (ع) در کربلا به شهادت رسید تا به مردم ظلم نشود و حضرت عباس (ع) برای آب رساندن به اهل حرم جان خود را از دست داد، آیا ما هم اینگونه برای مردم کار می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار