محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:با توجه به افزایش دو برابری مبتلایان، مردم سه اصل کلی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 15 September 2020

دکترمحمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:همانطور که پیش‌بینی شده بود متاسفانه در طی ده روز اخیر آمار مبتلایان کرونا در استان در حال افزایش است به صورتی که در ده روز گذشته حدود دو برابر شده است به عبارتی دیگر در طول ده روز گذشته تعداد مبتلایان در سطح استان ۱۷۰ نفر بوده و آمار امروز ۳۰۵ نفر است.

وی افزود: به طبع افرادی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند بیشتر شده و این آمار یعنی تعداد افراد ناقل بیشتر و جامعه آلوده تر است.

وی در این شرایط مجدداً از مردم تقاضا کرد سه اصل کلی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها را رعایت کنند و تصریح کرد: خواهشاً در وضعیت سفید رعایت اصول بهداشتی را رها کنند و در آینده نزدیک که فصل سرما شروع می‌شود متاسفانه این ویروس با سرما سازگار است و در سرما احتمال ابتلا بیشتر است و افراد بیشتر در فضای بسته قرار دارند و دیگر بیماری های تنفسی نیز ظاهر می‌شوند.

مرادی ابراز کرد: اما اگر مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند ممکن است آنفلوانزا نیز کاهش یابد و در پایان خواهشاً کرونا را جدی بگیرید تا به خود و کادر درمان کمک کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار