شهید «پیام رحمانی» از پرستاران اورژانس بستری بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه پس از مدتی مبارزه با بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
کد خبر: ۸۹۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 15 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا؛مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رشادت های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان گفت: درا ین بین برخی از این مدافعان سلامت بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و شهید "پیام رحمانی" یکی از این مدافعان است.

محمدی تصریح کرد: این پرستارِ شهید، در بخش اورژانس بستری بیمارستان امام رضا (ع) فعالیت داشته و بعد از ابتلا به کرونا و مدتی نبرد با این بیماری، نهایتا روز گذشته (24 شهریور) به شهادت رسید و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی افزود: پیش از این هفت تن از مدافعان سلامت استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده بودند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: حقیقتا تمام نیروهای بهداشت و درمان که در این شرایط کرونا بصورت شبانه روزی برای حفظ سلامت مردم تلاش می کنند مدافعان سلامت هستند و با از دست دادن یکی از آنها بر اثر ابتلا به کرونا، مظلومیت و فداکاری آنها بیش از پیش آشکار می شود.

محمدی افزود: از صمیم قلب قدردان این مدافعان سلامت هستیم و برای خانواده شهدای این جمع، طلب صبر می کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار