مختار سائقی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان برنامه «چهل تیکه» بود و درباره درس‌های آموزنده‌ای که از فرامرز قریبیان یادگرفته، صحبت کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 15 September 2020

به گزارش تابناک سمنان شب گذشته مختار سائقی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه چهل تیکه بود و درباره فعالیتش گفت: دوران دبستان متوجه شدم، نقاشی ام خوب است. به مرور با نقاشی به صورت تجربی آبرنگ و رنگ روغن کار می‌کردم.

وی افزود:سال ۵۲ با آقای فرحبخش که دفتر فیلمسازی داشتند فیلم‌های کوتاه کار می‌کردیم و من آرتیست فیلم‌های دفترشان بودم. او هم کارگردانی می‌کرد.

سائقی اظهار کرد:آقای فرحبخش سال ۶۲ گفت می‌خواهم در سینمای حرفه‌ای کار کنم، من آنجا برای اولین بار آقای سیروس الوند، اکبر زنجانپور، فرامرز قریبیان، جهانگیر الماسی، رضا طاعتی را دیدم و این عزیزان قرار بود برای اولین بار بعد از انقلاب به سینما برگردند.

وی ادامه داد: من آنجا به عنوان دستیار صحنه کار می‌کردم، اما آقای فرحبخش به سیروس الوند گفتند که از مختار استفاده کنند، خوشبختانه چند سکانس آنجا بازی کردم.

این بازیگردرباره بازی در نقش معتاد توضیح داد:من ۱۵ سالی می شود که سیگار نمی کشم،نمی دانم چرا نقش معتاد به من پیشنهاد می شود. البته شاید دلیل اش این است که به این بیماری اشراف دارم.یکی از بهترین کارهایم را سریال پنجمین خورشید علیرضا افخمی می دانم. در این سریال که بازی کردم شاید این باور را برای بقیه به وجود آورد که نقش های معتادشان را من بازی کنم.

سائقی اظهار کرد: در فضای مجازی ویدئوهایی را درست کردند که بازتاب های بسیاری داشت. عکس شخصیت های سینمایی را با نمادشان نوشته اند به طور مثال شریفی نیا نماد دو همسر ها،جوادهاشمی نماد شهید،من را هم نماد اعتیاد زدند.(خنده) 

دربخشی دیگر بازیگر سریال مرضیه خاطره ای از فرامرز قریبیان بیان کرد: من چند کار با آقای قریبیان داشتم،در فیلم مروارید سیاه من‌ طراح لباس بودم. وقتی برای خرید لباس رفتیم از ایشان پرسیدم که نظر شما درباره این لباس چیست که گفتند هر چه شما بگویید. برای من یک درس بود و با توجه به جایگاهی که ایشان داشتند بسیار آموزنده بود.با این حرف اعتماد به نفسی به من دادند و خیلی چیزها از آقای قریبیان یاد گرفتم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار