دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از ثبت نام ۱۳ کاندیدا برای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 14 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،طیب صفری  با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال کرمانشاه، اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست هیات فوتبال کرمانشاه از 16 شهریور شروع و به مدت یک هفته ادامه داشت.

وی از ثبت نام 13 کاندیدا برای شرکت در این انتخابات خبر داد و گفت: مهدی قربانی، علیرضا محبی زنگنه، فریبرز رحیمی، حسین بیگلری، کامران میراحمدی، پرویز نیکروش، علی حشمتیان، مرتضی کلهر، سید احسان احسانی، حسن دوستوندی، یوسف رشیدی مقدم، هادی جعفری و شهریار مرادبیگی افرادی هستند که برای انتخابات ریاست هیات فوتبال کاندیدا شده‌اند.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه تصریح کرد: پس از ثبت نام اولیه‌ای که از این کاندیداها داشته‌ایم، چهارشنبه این هفته با تشکیل جلسه به بررسی پرونده ها می‌پردازیم تا اگر نواقصی داشته باشند، به کاندیداها مهلت دهیم که ظرف سه روز مدارک پرونده خود را تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: همچنین کار تائید صلاحیت کاندیداها تا 31 شهریور طول خواهد کشید و در این تاریخ اسامی نهایی را به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد.

صفری تاکید کرد: باتوجه به اینکه مهلت پایان این دوره ریاست هیات فوتبال کرمانشاه 17 مهر به پایان می‌رسد، احتمالا فدراسیون در تاریخی نزدیک به همین زمان، برای برگزاری انتخابات هیات وقت تعیین کند.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه تصریح کرد: برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال کرمانشاه احتمالا سرپرست فدراسیون یا یکی از اعضای هیات رئیسه آن حضور خواهند داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار