سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان دهلران :
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های انتخابات مرحله دوم مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی در شهرستان دهلران به رضایت بخش بود.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 13 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : در راستای اجرای دقیق دستور العمل های انتخابات 248 مورد بازدید از شعب محل اخذ رای به منظور نظارت بر حسن اجرای شیوه نامه های بهداشتی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شورای اسلامی در سطح شهرستان توسط کارشناسان این شبکه صورت گرفته است.

وی بیان داشت : 124 مورد گندزدائی حوزه های شعب اخذ رای بعد از پایان انتخابات مرحله دوم مجلس دوره یازدهم در سطح شهر و روستا با همکاری نیروهای هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهلران در راستای در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است.

منصوری تصریح کرد : جلسات توجیهی جهت هیات های نظارتی و هیات های اجرائی انتخابات نمایندگان فرماندار مستقر در شعب اخذ رآی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی با نظارت از جمله موضوعات مهمی بود که در دستور کار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران قرار داشت.

وی گفت : اطلاع رسانی در خصوص رعایت نکات بهداشتی انتخابات مرحله دوم مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان در رسانه ها سبب شده بود که مردم حساسیت بیشتری داشته باشند که خوشبختانه شهروندان با توصیه های بهداشتی کارشناسان در بحث فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت : بازدید مستمر از شعب اخذ رای در سطح شهرستان در دستور کار کارشناسان این شبکه قرار داشت و رعایت پروتوکل های بهداشتی در بحث انتخابات به خوبی انجام شده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار