کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت:با تلاش مسئولین برگزار کننده و اعضای شورای شهرستان دالاهو و هم چنین مردم ،انتخابات امسال نیز در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 12 September 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با یاری خداوند انتخابات در ساعت مقرر و قانونی،با صیانت از آرا مردم و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و با مشارکت مردم این شهرستان در سلامت و امنیت برگزار گردید.

وی همچنین افزود:با توجه به فصل کار کشاورزان و باغداران و دغدغه کرونا ،مشارکت مردم خوب ارزیابی شد،البته طبیعی است که با توجه به موارد مذکور نسبت به دور اول میزان مشلرکت کمتر شده باشد.

محمدی در ادامه ضمن تقدیر از مسئولین برگزار کننده انتخابات و تمام افرادی که در این راستا با اخلاق و تعهد سعی در برگزاری انتخابات سالم و بدون چالش داشتند،اظهار داشت:تلاش مجموعه عظیم برگزار کننده انتخابات قابل تقدیر است ،همه همکاران و عوامل اعم از هیاتهای اجرایی و نظارت و بازرسی و عزیزان شورا و همه دست اندر کاران از هفته ها قبل تلاش کرده اند.

فرماندار دالاهو در پایان با اظهار رضایت از نحوه برگزاری انتخابات تصریح کرد:کاندیدای نامزد انتخاباتی شهرستان دالاهو نیز در این عرصه با رقابت سالم ،در روند برگزاری شایسته انتخابات گام مهمی برداشتند، به فضل خدا نتیجه این رقابت نیز بدون چالش و در امنیت کامل مشخص گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار