رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور از تحویل مدال نقره محمدرضا قیاسی به فدراسیون کشتی برای ارسال به اتحادیه جهانی کشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 12 September 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مسعود رحمت آبادی بااشاره به گذشت دو سال از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در کرواسی، اظهار کرد: در فینال این رقابت‌ها محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم برابر حریف روس شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی جهان رسید.

وی تصریح کرد: پس از گذشت چندماه از برگزاری این رقابت ها، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد نتیجه تست دوپینگ کشتی گیر روس مثبت بوده و برای همین مدال طلای این رقابت‌ها به محمدرضا قیاسی می‌رسد.

رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور افزود: در این رستا پیگیری‌هایی برای گرفتن مدال طلای این آزادکار کنگاوری انجام دادیم، اما بنا به دلایلی کار به تاخیر افتاد و به نتیجه نرسید.

وی از برداشتن اولین گام‌ها برای گرفتن مدال طلای قیاسی خبرداد و گفت: اواخر هفته گذشته مدال نقره این آزادکار را به فدراسیون کشتی تحویل دادیم تا ظرف هفته جاری آن را برای اتحادیه جهانی کشتی ارسال کنند و آنها هم مدال طلای کشتی گیر ما را به ایران بفرستند.

رحمت آباد تاکید کرد: باتوجه به مکاتباتی که فدراسیون کشتی کشورمان با اتحادیه جهانی کشتی خواهد داشت، امیدواریم ظرف یک ماه آینده مدال طلای قیاسی به ایران ارسال شود و ما نیز آن را رسما به این آزادکار کنگاوری اهداء کنیم.

وی در پایان در خصوص شرایط این روزهای این کشتی گیر مدال آور کنگاوری هم گفت: محمدرضا قیاسی مدت هاست که به دلیل وجود برخی مشکلات از کشتی کناره گیری کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار