معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه شروع سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه را از ۲۹ شهریور و به شکل ترکیبی از حضوری و مجازی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 12 September 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر علی سلیمی در تشریح برنامه‌های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی دانشجویانش، اظهارکرد: شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی از 29 شهریور و دانشجویان جدید الورود هم از اواخر مهرماه خواهد بود.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها هم گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، برای سال تحصیلی پیش رو هم برگزاری کلاس‌ها ترکیبی از حضوری و مجازی است.

معاون آموزشی دانشگاه رازی اضافه کرد: در این راستا، کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به شکل حضوری و دانشجویان مقطع کارشناسی هم به شکل مجازی - آفلاین و آنلاین - برگزار می‌شود.

وی از آماده سازی خوابگاه‌های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی به شکل مجازی برگزاری می‌شود، برای همین خوابگاه‌ها خلوتتر شده و تراکم جمعیت در آنها را نداریم. بعلاوه تدابیر لازم اندیشیده شده تا بصورت مستمر ضدعفونی کردن آنها و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

سلیمی در رابطه با دانشجویان جدیدالورود هم اعلام کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه هرساله حدود 3500 دانشجوی جدید پذیرش دارد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاخیری که در برگزاری آزمون سراسری داشتیم، کلاس‌های آنها نیز با تاخیر برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: البته کلاس‌های دانشجویان جدید الورود نیز احتمالا در گروه‌های مختلف تا یکی دو هفته به شکل حضوری برگزار می‌شود و پس از آن مجازی خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از راه‌اندازی هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: همچنین هیچ رشته‌ای را برای سال ورودی جدید حذف نکرده‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار