مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:هم اکنون ۲۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان در بیمارستان های استان بستری هستند.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 12 September 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در شبانه روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۸۶۵ نفر رسید.

وی خاطر نشان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم ومجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۴۶ نفر می باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:از زمان شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۴۶۲ نفر بستری و ۱۰۶۴۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی تصریح کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی در پایان از مردم خواستار رعای پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در اماکن عمومی و پرهیز ار تردد های غیر ضروری شد تا درراستای جلوگیری از تشدید این ویروس موثر واقع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار