مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از مختومه شدن 1931 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 12 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا لطفی‌علی‌آبادی  گفت: در پنج ماه اول سال جاری تعداد 1931 پرونده با موضوع تخلفات اقتصادی در حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات، پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع و از این تعداد 1900 فقره مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی افزود: مجموع محکومیت متهمین، بالغ بر یک صد و چهل و شش میلیارد و شش صد میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، ادامه داد: از مجموع پرونده‌های موجودی و وارده تعداد 31 فقره پرونده در دست بررسی بوده و مابقی مختومه شده‌اند.

لطفی‌علی‌آبادی اظهار کرد: در مدت مذکور 1644 پرونده کالا و خدمات( صنفی و غیر صنفی) ، 137 پرونده قاچاق کالا و ارز و 119 پرونده بهداشتی، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شده است.

وی مهمترین کشفیات را لوازم خانگی، پارچه، لوازم آرایشی بهداشتی، ماسک، الکل و دام زنده عنوان کرد و بیان داشت: کشفیات موجود بیانگر اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی در استان برای برخورد با تخلفات اقتصادی است.

لطفی‌علی‌آبادی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه تعزیرات حکومتی استان ایجاد آرامش در بازار و رضایتمندی مردم است و در این راستا رسیدگی سریع و قانون مدارانه به پرونده‌های وارده و پیشگیری از وقوع تخلفات سرلوحه کار قرار گرفته است./ع

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار