دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بازدید سرزده از چند حوزه رای گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه بااشاره به استقبال خوب مردم از این مرحله از انتخابات، اظهار کرد: خوشبختانه روند انتخابات در کرمانشاه بخوبی پیش می رود و شاهد انتخاباتی آرام هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 11 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرا استان کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر وقوع تخلف از شعب اخذ رای در کرمانشاه و اسلام آباد غرب گزارش نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در بازدیدی که از روند برگزاری انتخابات داشتیم، پروتکل های بهداشتی از سوی مجریان برگزاری انتخابات کاملا رعایت می شود.

وی در ادامه اعلام کرد: از آنجایی که در این مرحله از انتخابات تنها بین دو کاندیدا رقابت وجود دارد، لذا دارای حساسیتی بالا بوده و این احتمال وجود دارد که هواداران هر دو کاندیدا دست به رفتار هایی هیجانی بزنند از جمله پخش کردن شایعاتی مبنی براینکه پیروز انتخابات هستند.

کرمی اعلام کرد: در این راستا به کاندیداها و هوادارانشان تذکر می دهیم از پخش کردن چنین شایعاتی پرهیز کنند و منتظر اعلام نتیجه قطعی اراء اخذ شده از سوی ستاد انتخابات استان باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار