رییس ستاد انتخابات استان ایلام ؛
رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: میزان مشارکت واجدان شرایط رای در حوزه جنوب استان ایلام در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم تاکنون بیش از ۳۲ درصد است که این روند با توجه به حضور مردم در شعب اخذ رای در حال افزایش است.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 11 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات باید ورودی تمامی شعب اخذ رای را راس ساعت ۱۸ بسته و رای‌گیری را پایان دهند.

وی یادآور شد: تنها شعبی که افراد برای رای‌گیری در آنجا حضور دارند تا پایان انجام رای‌گیری از همه افراد، مجاز به ادامه فعالیت هستند.

نوذری از عموم واجدان شرایط رای خواست: تا در وقت‌های باقی‌مانده به پایان انتخابات با حضور در شعب اخذ رای، آرای خود را به صندوق‌ها بیاندازند تا با وجود بیماری کرونا از ایجاد تراکم و تجمع در شعب جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: تمامی فرآیند انتخابات استان ایلام در حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و آرامش و امنیت در این حوزه انتخابیه با وجود حضور رای‌دهندگان حکمفرما است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه عمده شعب اخذ رای در مدارس مستقر هستند، فردا به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان این مدارس تعطیل و گندزادیی و ضدعفونی می‌شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار