-فرمانده انتظامی ایلام از تامین امنیت انتظامی و ترافیکی محل های رای گیری در حوزه جنوب ایلام خبر داد و گفت: مردم استان با مجموعه انتظامی همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 11 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: از مردمان شهیدپرور این حوزه‌ها انتظار می‌رود همانند دور قبل، با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی افزود: طرح تامین امنیت انتخابات از مدت‌ها پیش در انتظامی استان تدوین و به تمام رده‌های اجرایی، ابلاغ و تمهیدات لازم پیش بینی و جلسات هم‌اندیشی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روند انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است، گفت: واجدان شرایط رای حتماً هنگام حضور در پای صندوق‌های رای، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و توصیه و هشدارهای بهداشتی و پلیسی را رعایت کنند و انتخاب خود را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه امنیت انتخابات مهم‌ترین فصل از این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است، گفت: تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی مورد نیاز برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات از مدت‌ها قبل اتخاذ و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سردار یاری حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواند و ابراز امیداوری کرد مردم جنوب استان همچنان با شور و شوق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار