استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: رشادت های مردم استان ایلام در دوران پیش و پس از انقلاب کم نظیر بوده و با وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق بخوبی از کیان و آرمان های این نظام حراست و پاسداری کردند در حالیکه سایر استان ها در این زمان در حال توسعه زیر ساخت های خود بودند.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 10 September 2020

به گزارش تابناک ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی  اظهار داشت: ایلامیان در دفاع از دین، آب و خاک کشور بیش از سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کردند و با فاصله نسبت به جمعیت رتبه اول ایثارگری در کشور را به نام خود ثبت کرده اند.

وی افزود: مردم ایلام در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه زیرمستقیم توپخانه و بمباران هواپیماهای دشمن قرار داشتند اما هرگز مهاجرت نکردند و تا آخرین نفس ایستادند و سلحشورانه از خاک میهن دفاع کردند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: رشادت های مردم استان ایلام در دوران پیش و پس از انقلاب کم نظیر بوده و با وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق بخوبی از کیان و آرمان های این نظام حراست و پاسداری کردند در حالیکه سایر استان ها در این زمان در حال توسعه زیر ساخت های خود بودند.

وی با اشاره به پتانسیل های خاص استان ایلام در زمینه نفت، گاز پتروشیمی و کشاورزی یادآور شد: اقدامات خوبی تا کنون در این بخش ها انجام شده است اما این کافی نیست و هنوز جای کاری بسیار دارد.

وی با اشاره به سفر اعضای پنج کمیسیون مجلس شورای اسلامی به استان گفت: هدف از این سفر مطالبه گری و بیان مشکلات توسط مسئولان‌ و ارائه گزارش ها در این خصوص برای رفع نواقص و تامین اعتبار پروژه ها است که بعد از بازدید از طرح سامانه گرمسیری، بازارچه مرزی چنگوله و میدان نفتی آذر و دیگر طرح ها در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور آن ها تصمیمات لازم در خصوص این بازدید های میدانی اتخاذ خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه زمینه توسعه استان فراهم شده است و باید همه با هم برای سربلندی و جبران عقب ماندگی ایلام تلاش کنیم، گفت: از کمیسیون بخش های مختلف مجلس انتظار می رود بعد از گزارشات ارائه شده و انعکاس آن در مجلس کمک شود تا پروژه های مهم در حوز های مختلف که نقش مهمی هم در توسعه استان و اشتغالزایی دارد در بودجه سال آینده لحاظ شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
مردم ایلام سال 58 فهمیدن انقلاب شده و مجسمه شاه را تو 58 پایین کشیدن.
کجایی دشتکی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار