نمایندگان عضو کمسیون های پنجگانه امنیت ملی، انرژی، اقتصادی، کشاورزی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه از سامانه گرمسیری مهران بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 10 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، مالک شریعتی نماینده عضو کمسیون انرژی، مجتبی توانگر عضو کمسیون اقتصادی، سمیه رفیعی عضو کمسیون کشاورزی و معصومه پاشایی عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از طرح سامانه گرمسیری در شهرستان مرزی مهران بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی پیشرفت این پروژه بزرگ ملی قرار گرفتند.

به گفته استاندار ایلام، هدف از این سفر مطالبه گری و بیان مشکلات توسط مسئولان‌ و ارائه گزارش ها در این خصوص برای رفع نواقص و تامین اعتبار پروژه ها است که بعد از بازدید از طرح سامانه گرمسیری، بازارچه مرزی چنگوله و میدان نفتی آذر و دیگر طرح ها در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور آن ها تصمیمات لازم در خصوص این بازدید های میدانی اتخاذ خواهد شد.

قاسم سلیمانی دشتکی تاکید کرد: از کمیسیون بخش های مختلف مجلس انتظار می رود بعد از گزارشات ارائه شده و انعکاس آن در مجلس کمک شود تا پروژه های مهم در حوز های مختلف که نقش مهمی هم در توسعه استان و اشتغالزایی دارد در بودجه سال آینده لحاظ شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار