فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران؛
فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت: ۱۳۳ هزار نفر در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره واجد شرایط رای در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 09 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شده است، اظهار داشت: ۲۰۷ شعبه شامل ۱۴۱ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۶۶ شعبه سیار شهری و روستایی در چهار شهرستان دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره و بخش ها مستقر خواهند شد.

وی به تبلیغات انتخابات این دوره از ۱۳ شهریور ماه جاری اشاره کرد و افزود: تبلیغات در بستر فضای مجازی و صدا و سیما از هشت صبح ۱۳ شهریور تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران تعداد واجدین شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات در این حوزه را ۱۳۳ هزار نفر برشمرد و یادآور شد: ساعت رای گیری در این حوزه انتخابیه از ساعت هشت صبح لغایت ۱۸ روز جمعه ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ ساعت می باشد و به احتمال زیاد زمان رای گیری تمدید نمی شود.

عسگری با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های تبلیغات و فراهم بودن تمهیدات لازم برای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه گفت: تمهیدات لازم برای حضور دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در صدا و سیمای استان فراهم است تا برنامه های خود را ارائه کنند.

وی از آمادگی همه عوامل دست اندر کار انتخابات در این حوزه انتخابیه خبرداد و اضافه کرد: مجریان و دست اندرکاران، اعضای شعب، هیات های نظارت و بازرسی همه تلاش خواهند کرد بر مبنای اینکه میزان رای ملت است با مشارکت مردم، انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنند.

حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم با هم رقابت می کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار