رییس پارک علم و فناروی جهاد دانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام متقاضیان "طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 09 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیامک آزادی در این خصوص گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم دارد با همکاری جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای و واسط، این طرح را در ۳۱ استان کشور به منظور کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق جهش تولید و حمایت از توسعه و ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی اجرا کند.

آزادی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی سال 1397 نیز به عنوان مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 9 استان پایلوت کشور از جمله کرمانشاه انتخاب شد، افزود: در این طرح 2700 نفر از متقاضیان در استان در 14 رشته شغلی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه امسال نیز اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان بر عهده سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه قرار گرفته، ادامه داد: سهمیه امسال استان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 1500 نفر است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان کرمانشاه به شرایط لازم جهت ثبت نام متقاضیان اشاره کرد و افزود: متقاضیان در صورت داشتن شرایط حداقل 18 سال، بومی بودن و عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی (افرادی که بیمه خویش فرمایی دارند منعی برای ثبت نام ندارند) می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی با اعلام اینکه ثبت نام از متقاضیان در این طرح از ششم شهریور آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد، افزود: متقاضیان می توانند از طریق سامانه inhb.ir در بخش طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هر یک از 10 رسته منتخب شامل ویرایشگر متون، مترجم (کتاب و مقاله)، برنامه‌نویس، انیماتور، گلیم بافی، سازنده پاپوش‌های سنتی، تولیدات چرمی دست دوز، فرش بافی، پوشاک و تولیدعسل ثبت نام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار