رئیس حوزه انتخابیه دهلران:
فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 08 September 2020

به گزارش تباناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی روز جمعه این هفته برابر برنامه زمان بندی و ابلاغی وزارت کشور در این حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه اندیشیده شده است، افزود: از ساعت هشت صبح عوامل شعب اخذ رای آمادگی دارند تا مردم حوزه انتخابیه پای صندوق های رأی حاضر شوند.

عسگری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده و همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی مستقر در شعبه های اخذ رای باید پروتکل های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: انتظار می رود مردم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند و همچنین رای دهندگان همراه خود ماسک، دستکش و خودکار شخصی داشته باشند تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی افزود: 207 شعبه شامل 141 شعبه ثابت شهری و روستایی و 66 شعبه سیار شهری و روستایی در ۴ شهرستان دهلران، آبدانان و دره شهر، بدره و بخش های تابعه مستقر خواهند شد.

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه دهلران ابراز کرد: شهروندان هرگونه تخلف در بحث انتخابات را به صورت مستند به ستاد انتخابات، یا هیئت های نظارت و بازرسی قرار بدهند تا با متخلفین برخورد جدی شود.

گفتنی است، حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم با هم رقابت می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار