مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در تلاشیم درصورت تامین اعتبار مالی لازم پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه را تا پایان این دولت تکمیل کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 08 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،حسن کریمی در دیدار امروز(18 شهریور) با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه که به منظور پیگیری و بررسی وضعیت پروژه‌های ورزشی ملی استان کرمانشاه در محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد، به تلاش‌های انجام شده برای تکمیل و اتمام پروژه‌های ملی نیمه تمام ورزش کرمانشاه از جمله سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی اشاره کرد و گفت: درصورت تامین اعتبارات مالی لازم پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه تا پایان دولت فعلی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز بااشاره به خواست جدی جامعه ورزش استان برای تحقق این موضوع و همچنین تکمیل سایر پروژه‌های ورزشی ملی، اظهار کرد: استان آماده هر نوع همکاری با وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری برای تحقق این مطالبات است.

پروژه سالن شش هزار نفری ولایت و استخر قهرمانی مجموعه ورزشی المپیک کرمانشاه مهمترین پروژه‌های ملی ورزش استان کرمانشاه هستند که سالهاست بدلیل کمبود اعتبارات و تخصیص‌های مورد نیاز با کندی در حال احداث می‌باشند.

پروژه سالن شش هزارنفری از مصوبات سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که سال 1396 عملیات احداث آن آغاز شد. تاکنون برای احداث این پروژه حدود 25 میلیارد تومان هزینه شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی دارد. تکمیل این پروژه به حداقل 30 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

پروژه استخر قهرمانی نیز سال 1386 کلنگ زنی شد و طی این سالها به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبارات پیشرفت فیزیکی بسیار کندی داشته است. تاکنون برای این پروژه که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد حدود 24 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و اتمام آن به 24 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار