معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: احداث موکب چند منظوره در مرز بین‌المللی مهران در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در حال واگذاری به استانداری است.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 08 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری اظهار داشت: در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۵۳ مجوز صادر شده و هفت مورد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: سال گذشته برای اولین بار پس از تایید قانون جدید احزاب در سال ۹۵، مجوز پنج شعبه استانی نیز صادر شد، همچنین هفت مورد تقاضای صدور مجوز شعبه استانی نیز در دست اقدام برای دریافت مجوز است.

نوذری یادآور شد: همچنین بر اساس آمارها از ۷۳ تشکل دارای مجوز ۴۹ مورد اصلاح طلب و ۲۴ مورد اصولگرا هستند.

انجام مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل ایلام با ۲ میلیارد ریال اعتبار

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل از ضروریات هر استان است و مطالعات آن با اعتبار ۲ میلیارد ریال در این استان در حال انجام است.

نوذری اظهار داشت: این طرح مبنایی برای بالا بردن امنیت سرمایه‌گذاری و روند ایمن سازی زیرساخت ها، توسعه پایدار و مبنایی برای سهولت در مدیریت بحران است.

وی افزود: همچنین سالانه ۱۵۰ رزمایش به منظور رصد و پایش آسیب‌ها، بالا بردن سطح آمادگی و مقابله با تهدیدات مرتبط و برآورد واقعی از توان مدیریت استان در حوزه های سایبری، بیولوژی و کالبدی در سطح استان برگزار می شود.

واگذاری احداث موکب چند منظوره مهران به استانداری

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: احداث موکب چند منظوره در مرز بین‌المللی مهران در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در حال واگذاری به استانداری است.

نوذری اظهار داشت: با توجه به تردد سالانه زائران عتبات عالیات بویژه در ایام محرم ایجاد یک موکب دائمی برای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

وی افزود: همچنین برای اخذ مجوز و دریافت اعتبار از طریق کمیساریای عالی امور پناهندگان به منظور احداث درمانگاه در شهر ایلام ۶ میلیارد ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شده است.

نوذری یادآور شد: همچنین اخذ مجوز دریافت اعتبار مدرسه ۶ کلاسه خاص اتباع و مهاجرین خارجی در شهر ایلام در حال انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام اظهار داشت: طرح آمایش ویژه اتباع عراقی به تعداد یک هزار و ۱۶۳ نفر در قالب ۵۶۳ خانوار نیز اجرا شده است.

نوذری افزود: سال گذشته ۴۱۲ اتباع خارجی ساکن استان در قالب ۳۳۰ خانوار ثبت نام و برای شرکت در کنگره عظیم اربعین اعزام شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار