کد خبر: ۸۹۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 06 September 2020

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان: همزمان با ایام محرم و صفر، در راستای اجرای طرح اطعام حسینی، تا کنون حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع گردیده است.

عباس اهرابی، با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل می باشد، تصریح کرد: تا کنون حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه مجری این طرح طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: تا کنون بالغ بر ۲۶ ملیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق جذب مشارکت­های مردمی صرف این طرح گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، اضافه کرد: برای اجرای این طرح از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می گیریم.

اهرابی با تأکید بر اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می گردد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

وی در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا می گردد که تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع گردیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در پایان ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار