رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تنها مرکزی است که در استان البرز در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته بورس را ارائه داده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 06 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» محسن داورپناه اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در حال حاضر حدود ۱۴۵۰ دانشجو دارد.

وی ادامه داد: ۶۵ درصد رشته‌های این مرکز هنری، ۱۵ درصد حوزه مدیریت و ۲۰ درصد هم به رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات است.

وی افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تنها مرکزی است که در استان البرز در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته بورس را ارائه داده است.

این مسئول تاکید کرد:بدون شک فارغ التحصیلان این رشته می‌توانند در مسیر گشایش اقتصادی گام‌های درستی بردارند.

وی با اشاره به اینکه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای آموزش مجازی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایجاد شده، اظهار کرد: خوشبختانه هم اساتید مشکلی برای بارگذاری محتوای تولید شده خود ندارند و هم دانشجویان به راحتی می توانند خروجی دروس عملی خود را در سایت بارگذاری کنند.

داورپناه تاکید کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده تا کنون در حوزه برگزاری امتحانات و آزمون هم نه برای اساتید و نه برای دانشجویان با مشکل مواجه نبوده ایم.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز گفت: سال گذشته ۱۷ کد رشته در این مرکز وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته در ترم تحصیلی جدید به ۲۹ کد رشته افزایش پیدا کرده که این اتفاق در کل کشور منحصر به فرد بوده است.

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه هایی بر برگزاری دروس عملی و دروسی که امکان تدریس آنها به صورت مجازی وجود ندارید، گفت: کلاس این درس‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی بین اساتید و دانشجویان برگزار خواهد شد.

این مسئول در خصوص وضعیت افزایش شهریه در ترم جدید تحصیلی توضیح داد: متناسب با هر سال بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش شهریه داریم که هنوز ابلاغ نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار