معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی که از سال ۹۸ شروع به کار کرده، استان ایلام یکی از ۹ استان پایلوت در اجرای طرح بود.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 06 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد خانمحمدیان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای پیاده‌سازی طرح پایلوت را بر عهده داشت، اظهار کرد: خوشبختانه این نهاد در استان ایلام فاز مطالعاتی طرح را به اتمام رسانده و برای شروع فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که شامل ثبت‌نام از متقاضیان، غربال‌گری، راستی‌آزمایی، ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار است آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این استان ایلام به عنوان استان پایلوت در این طرح انتخاب شد و ثبت‌نام متقاضیان انجام گرفته است، تصریح کرد: تمام متقاضیان لازم است به سامانه inhb.ir مراجعه و فرم‌ها و اطلاعات مربوط را تکمیل کنند.

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: نظارت دقیق بر اجرا و پیاده‌سازی طرح در فازهای مختلف، بر عهده این اداره کل است و لازم است هر مرحله از کار به تایید این اداراه کل برسد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار، توانمندسازی متقاضیان و حذف ساختار پرداخت تسهیلات و صرفا تاکید بر ساماندهی کسب و کارهای موجود در مراحل بازاریابی برندینگ و استانداراد سازی محصولات و در نتیجه توسعه اشتغال به صورت درون‌زا و بدون وابستگی به وام از ویژگی های این طرح است.

خانمحمدیان ابراز امیدواری کرد،‌ با پیاده‌سازی موفق این طرح سهم مشاغل خانگی در اقتصاد استان جایگاه خود را پیدا کند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار