در دیدار رییس سازمان امداد و نجات کشور با قائم مقام آستان قدس رضوی مطرح شد؛
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با قائم مقام آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 03 September 2020

به گزارش تابناک رضوی، مهدی ولی پور در این دیدار به حجم خدمات امداد و نجات در استان خراسان رضوی به عنوان استانی با جایگاه ممتاز در کشور و اهمیت خدمت به زائران امام رئوف(ع) در طی ایام ویژه ی نوروز و نیز اجرای طرح همسفران خورشید برای خدمت به زایران پیاده رضوی دانست.

 رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه ارایه خدمت امدادی در آیین سخنرانی مقام معظم رهبری در اول فروردین ماه هر سال در حرم مطهر رضوی را افتخاری ارزشمند خواند و افزود: حمایت های معنوی و مادی مجموعه ی عظیم آستان قدس از امدادگران و نجاتگران و فعالیتهای عام المنفعه هلال احمر می تواند در ارتقای سطح خدمات این نهاد مردمی تاثیر بسزایی داشته باشد.

ولی پور تاکید کرد: خانه های هلال در امر افزایش تاب آوری و آموزش همگانی جامعه نقش جدی دارد که با توجه به رویکرد جدید این جمعیت و نگاه ویژه و حمایت خاص ریاست جمعیت هلال احمر به خانه های هلال، جمعیت هلال احمر برای آموزش خدام آستان قدس رضوی و ایجاد خانه ی هلال در این مجموعه ی عظیم آمادگی دارد.

همچنین، مصطفی خاکسار قهرودی با قدردانی از خدمات شایسته ی جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح به نقش خدمت رسانی ویژه ی هلال احمر استان به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: تعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با آستان قدس رضوی مطلوب و عالی است و توسعه و گسترش این تعامل و افزایش سطح همکاری ها برای خدمت بهینه به زایران و مجاوران ضروری است.

قائم مقام آستان قدس رضوی به آمادگی و تعامل حرم رضوی برای آموزش خدّام و تدوین یک تفاهم نامه ی جامع و کامل با جمعیت هلال احمر کشور برای افزایش سطح همکاری و تعامل با مجموعه ی خدمت رسان جمعیت اشاره نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار