جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آباد غرب از آمادگی برای دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و گفت : طبق روال بر اساس روزشمار انتخابات در حال تدارک و آمادگی برای برگزاری انتخابات در ۲۱ شهریور ماه جاری و با مشارکت گسترده مردم در حوزه انتخابیه شهرستان اسلام آباد و دالاهو هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 03 September 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در دور دوم انتخابات یک نفر از دو کاندیدای که در دور اول نتوانستند مستقیم به مجلس راه پیدا کنند در حوزه انتخابیه اسلام آباد و دالاهو راهی مجلس خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: از امروز (سیزدهم شهریورماه ) تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شروع می شود و تا ۲۴ ساعت مانده به روز اخذ رای ادامه دارد و  با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچگونه  ستاد و تجمعی برگزار نخواهد شد. 

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب تاکید کرد: از کاندیداها انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را به منظور پیشگیری از کرونا رعایت کنند. امور جاری و تبلیغات را در چهارچوب پروتکل های بهداشتی و با رعایت قانون تبلیغات انجام دهند و به اجرای قانون اهتمام جدی داشته باشند.

حیدری در پایان گفت:انتخابات جمعه ۲۱ شهریور ماه جاری راس ساعت هشت صبح همزمان با سراسر استان آغاز و تا غروب ادامه دارد و در صورت تمدید ساعت کار شعب اخذ رای از طریق ستاد انتخابات استان اعلام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار