فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی جمعه ۲۱ شهریور ماه جاری در ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهر کرمانشاه و بخش های تابعه برگزار می شود .
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 03 September 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: این دوره انتخابات در ۶۰۰ شعبه که ۴۳۹ شعبه آن به صورت ثابت در شهر و  ۱۴ شعبه سیار برای اخذ رای در بیمارستانها، پادگان‌ها، شهرک های صنعتی و برخی از اماکن عمومی در نظر گرفته شده و مابقی شعبات هم در بخش‌های ماهیدشت ،کوزران، مرکزی، سرفیروزآباد و بیلوار  به مدت ۱۰ ساعت از ۸ صبح تا ۶ عصر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:مردم در این دور انتخابات برای انتخاب یک نماینده، پای صندوق‌های رأی می‌روند و کسانی که متولد ۲۱ شهریور ۱۳۸۱ و ماقبل آن هستند و همچنین کسانی که در مرحله اول رای ندادند و یا اینکه در مرحله اول در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در این انتخابات آرای خود را به صندوق بیندازند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد:  رعایت تمام پروتکل های بهداشتی هنگام رأی دادن، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است و در این راستا، تمام عوامل اجرایی با ماسک و رعایت پروتکل ها در محل رای گیری حضور دارند .

رنجبر در پایان گفت: تبلیغات نامزدها در فضای مجازی و همچنین طی چهار مرحله، به صورت عادلانه از طریق برنامه های ضبط شده در صدا و سیمای مرکز استان انجام می‌گیرد که ۵ دقیقه از برنامه بیوگرافی کاندیدا و ۲۵ دقیقه هم به صورت پرسش و پاسخ از کاندیدا است و در این دوره از انتخابات ستاد انتخاباتی و تجمعات انتخاباتی نخواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار