وی افزود: در این نشست بیشتر خاطرات تعریف می‌شد و البته آقای کروبی تأکید مؤکد داشتند که انتخابات ۱۴۰۰ پرشور برگزار شود. این حساسیت ایشان نسبت به انتخابات موضوع مهمی است. آقای کروبی در این خصوص گفت، انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس متفاوت است، چون یک چهره جناحی انتخاب شود و مردم باید شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 02 September 2020

حجت الاسلام مهدی کروبی که نسبت به گذشته از آزادی عمل بیشتری برخوردار است و می تواند به دیدار دوستان و آشنایان خود نیز برود، دو شب پیش و در شب شهادت امام سجاد(ع) در منزل یکی از دوستان و همکاران سابق خود حاضر شد.

به گزارش «تابناک»؛ کروبی با حضور در منزل شیخ «قدرت الله علیخانی»، نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس با برخی از اعضای مجمع روحانیون مبارز و همچنین دوستان نزدیک خود در حزب اعتماد ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، «اسماعیل دوستی»، عضو حزب اعتماد ملی و از نزدیکان کروبی، آیت‌الله موسوی بجنوردی عضو ارشد روحانیون مبارز، امام جمارانی عضو مجمع روحانیون مبارز، عباسی‌فر، رحمانی، سیدعباس موسوی و حسین کروبی پسر وی حضور داشته است.

اسماعیل دوستی درباره جزئیات این دیدار به خبرنگار «تابناک» گفت: آقای کروبی هر بار به دوره به منزل یکی از رفقا می‌رود که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا این رفت و آمدها متوقف شده بود؛ اما برای ایام شهادت حضرت زین‌العابدین(ع) به منزل آقای علیخانی رفتند و البته پنجم محرم نیز در منزل خودشان مراسم روضه بود.

وی افزود: در این نشست، بیشتر خاطرات تعریف می‌شد و البته آقای کروبی تأکید مؤکد داشتند که انتخابات ۱۴۰۰ پرشور برگزار شود. این حساسیت ایشان نسبت به انتخابات موضوع مهمی است.

عضو حزب اعتماد ملی، عنوان کرد: آقای کروبی در این خصوص گفت، انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس متفاوت است، چون یک چهره جناحی انتخاب شود و مردم باید شرکت کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار