کد خبر: ۸۹۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 01 September 2020
مرحبا ایجاد پنجره واحد برای بررسی درخواست ها و صدور مجوز طرح ها در استان گیلان با هدف ممانعت از فرار سرمایه گذاران را امری لازم و ضروری دانست و گفت: راه نجات و توسعه آستارا در گروی جذب سرمایه گذار است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«غلامرضا مرحبا» شب گذشته(دوشنبه، ۱۰ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهارکرد: برای اینکه خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشم خبرنگاران بهترین همراه کننده و راهنما در این مسیر هستند.

 

نماینده مردم بندر آستارا شورای اسلامی در مجلس فاضلاب را یکی از مشکلات این شهر مرزی دانست و افزود: در بحث آب آشامیدنی برخی روستاها نیز با مشکل روبرو هستیم.

 

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به دفتر مراجعات مردمی برای اشتغال است، تصریح کرد: اشتغال دغدغه من است و باید در راستای ایجاد زیرساخت های اشتغالزایی کارهای اساسی صورت گیرد.

 

مرحبا از تعطیلی هفت کارخانه در شهرک صنعتی بندر آستارا خبر داد و گفت: سه واحد صنعتی دیگر نیز در این شهرک نیمه تعطیل و در شرف تعطیل شدن است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت، گردشگری را مهم ترین صنعت در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: آستارا سرشار از جاذبه های گردشگری است و برای رونق این صنعت در این شهرستان باید زیرساخت های گردشگری تقویت و ایجاد شود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه ایجاد پنجره واحد برای بررسی درخواست ها و صدور مجوز طرح ها در استان گیلان با هدف ممانعت از فرار سرمایه گذاران را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: راه نجات و توسعه آستارا در گروی جذب سرمایه گذار است.

 

دبیر گروه پارلمانی دوستی ایران و جمهوری آذربایجان با اشاره به اینکه گذر ۴۵ کیلومتری برای اتباع ایرانی توسط مجلس جمهوری آذربایجان لغو شده و راه اندازی دوباره آن به این راحتی نبوده و مشکل است، افزود: باید تلاش شود تا با فعال کردن سالن مسافری، مشکلات موجود در ورود کالا به کشور حل شود و اگر این اتفاق بیفتد شاهد تحول عظیم در اقتصاد آستارا خواهیم بود.

 

مرحبا از امضای قرارداد آسفالت راه های روستاهای عنبران، هودول، قره سو، باغچه سرا و راه ارتباطی بین روستاهای ویرمونی و عباس آباد با پیمانکار مربوطه خبر داد و تصریح کرد: راه های این روستاها در آینده نزدیک آسفالت می شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید دستگاه دیالیز برای بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان، خاطرنشان کرد: این دستگاه به‌زودی برای خدمات دهی به بیماران دیالیزی در بیمارستان نصب می شود.

 

وی از احداث ساختمان جدید بخش دیالیز در محوطه بیمارستان جدیدالاحداث به منظور خدمات دهی بهتر به بیماران دیالیزی خبر داد.

 

مرحبا به استخرشنا بانوان آستارا اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این استخر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با اشاره به استادیوم مجموعه ورزشی وحدت، گفت: برای حل مشکلات این استادیوم همچون روشنایی و فنس آن به همراه شهردار و رییس اداره ورزش و جوانان در آینده نزدیک با وزیر ورزش و جوانان دیدار می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار