خانه جوان و سازمان های مردم نهاد شهرستان شهریار به همت شهرداری شهریار و با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در فرهنگ سرای الغدیر امیریه افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 31 August 2020

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهریار: خانه جوان و سازمان های مردم نهاد شهرستان شهریار به همت شهرداری شهریار و با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در فرهنگ سرای الغدیر امیریه افتتاح گردید.

پاک مهر،سرپرست حوزه معاونت با بیان اینکه هدف از تشکیل خانه جوان و سمن ها را رشد اجتماعی مسئولیت پذیری جوانان، بیان داشت: باید جوانان ر ا باور و اعتماد به جوانان داشته باشیم تا شاهد توسعه پایدار با حضور و مشارکت جوانان در تمامی عرصه ها باشیم.

وی با اشاره بر اینکه شهرستان شهریار در تمامی زمینه ها داری پتانسیل است و باید جوانان در تمامی زمینه ها وارد شوند، عنوان کرد: هر جایی که به جوان میدان و اهمیت داده شده است شاهد موفقیت جوانان بوده ایم .

پاک مهر با اشاره بر اینکه ساختار سازی، توانمند سازی و فرصت‌سازی از جمله وظایف اصلی دولت در قبال سازمان‌های مردم نهاد است و مدیران با استفاده از ظرفیت جوانان، ضمن مشارکت نسل جوان، زمینه حضور بیشتر جوانان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم کنند، بیان داشت:باید تلاش های در زمینه حضور جوانان فعال و توسعه گر را در تمام زمینه ها صورت گیرد.

آئین افتتاح خانه جوان و سازمان های مردم نهاد شهرستان شهریار

آئین افتتاح خانه جوان و سازمان های مردم نهاد شهرستان شهریار

آئین افتتاح خانه جوان و سازمان های مردم نهاد شهرستان شهریار

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
United States
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
اتفاق بسیار عالی برای شهرستان شهریار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار