تیمور کرمی‌مقدم گفت: طی روز‌های گذشته بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در روز تاسوعا و عاشورا نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 31 August 2020
مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرح احسان حسینی در ملایر از ابتدای ماه محرم خبر داد و گفت: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش فارس، کرمی‌مقدم اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار نفر در قالب بیش از ۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد ملایر با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران در طول سال توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های نقدی و توزیع جهیزیه، وام‌های خوداشتغالی و... را به خانواده‌های زیر پوشش دارد گفت: خیران بازوی توانمند کمیته امداد برای رسیدگی به نیازمندان زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان افزود: همزمان با آغاز ماه محرم طرح احسان حسینی در شهرستان با هدف دستگیری از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در حال اجرا است که این طرح با همکاری کمیته امداد و پنج مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی از ایجاد یک پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای این طرح خبر داد و گفت: این پایگاه از ابتدای ماه محرم در میدان امام خمینی (ره) ملایر برپا شده است.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه خیران و مردم نیکوکاران ملایر تاکنون کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم به کمیته امداد این شهرستان اهدا کرده‌اند تصریح کرد: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: طی روز‌های گذشته بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در روز تاسوعا و عاشورا نیز ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد ملایر به ذبح تعدادی دام و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تا به امروز اشاره کرد و گفت: این طرح توسط مراکز نیکوکاری طی روز‌های آینده نیز انجام خواهد شد.

وی از توزیع ۶۰۰ بسته سبد معیشتی بین خانواد‌های نیازمند ملایری در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: برای هر کدام از این بسته‌ها نیز ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

کرمی مقدم با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران ملایری از ابتدای ماه محرم تاکنون در راستای طرح احسان حسینی بیش از ۸۲ میلیون تومان بوده است گفت: این مبالغ طی روز‌های آینده بیشتر خواهد شد.

وی با تقدیر از کمک‌های خیران و مردم نیکوکار شهرستان ملایر گفت: از خیران درخواست داریم نذورات خود را ببیشتر به تهیه اقلام خشک و یا کمک نقدی داشته باشند.

مدیر کمیته امداد ملایر خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را به روش‌های مختلف پرداخت الکترونیکی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ برای پخت غذای گرم، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸ برای توزیع سبد غذایی و شماره ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳، ۶۰ برای کمک به اجاره مسکن و تهیه لوازم‌التحریر در قالب طرح پویش ایران همدل و یا با کد دستوری *۸۸۷۷*۸۱۴# به کمیته امداد ملایر برای توزیع در بین افراد زیر پوشش داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار