رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به منظور انجام عملیات عمرانی(راهسازی) در منطقه صالح آباد از صبح روز چهارشنبه هفته جاری مسدود شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 29 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به منظور انجام عملیات عمرانی(راهسازی) در منطقه صالح آباد از صبح روز چهارشنبه هفته جاری مسدود شد.

وی افزود: با توجه به انجام عملیات انجام شده و تردد رانندگان در مسیر جایگزین ایلام - جاده قدیم صالح آباد سه راهی ماربره و ایلام - ملکشاهی این محور بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه ایلام به رانندگان توصیه کرد: به علت وجود کارگاه‌های راه سازی و تردد بالای مسیر ایلام-مهران، احتیاط و صبر و حوصله در رانندگی لازمه سفر ایمن است.

همتی زاده گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری، رانندگان با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و توجه به توصیه‌های پلیسی جهت پیشگیری از وقوع تصادفات دلخراش رانندگی کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ۱۱ کیلومتری این شهر مهمترین کانون تردد زائرین عتبات عالیات است که هر سال بیش از سه میلیون زائر از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می‌کنند که بخش قابل توجهی از این زائران در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد می‌کنند.

تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در ۲ سال اخیر با توجه به افزایش حجم سفرهای زائرین اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش‌هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش‌های دیگری نیز از این جاده در دست انجام است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار