نمایشگاه نماز با شعار «انی احب‌الصلاه» در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده و در این نمایشگاه 25 اثر تاریخی و هنری مرتبط با عزاداری امام حسین علیه‌السلام و 30 تابلو فاخر منبت‌کاری شده به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 26 August 2020

به گزارش تابناک قم، نمایشگاه نماز با شعار انی احب‌الصلاه برگرفته از سخن گهربار امام حسین(ع) که می‌فرمایند «من نماز را دوست دارم» به مناسبت ماه محرم‌الحرام در محل نمایشگاه فاطمی صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

علاوه بر ۲۵ اثر تاریخی و هنری مرتبط با عزاداری امام حسین(ع)، ۳۰ تابلو فاخر منبت‌کاری شده با موضوعاتی از جمله شعار انی احب‌الصلاه، توحید، نماز و آثار تربیتی آن با بهره‌مندی از احادیث قدسی، آیات قرآن کریم و روایات معصومین در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

یکی از خادمان کارشناس در نمایشگاه «نماز» به معرفی آثار و تابلوها خواهد پرداخت و ۲۷ عنوان کتاب در مورد نماز نیز در این نمایشگاه معرفی و به عموم مخاطبان ارائه می‌شود.

این نمایشگاه از امروز کار خود را آغاز کرده و در ماه محرم از ساعت ۹:۳۰ تا اذان ظهر و همچنین از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر خواهد بود.

ورودی این نمایشگاه به صورت مستمر باز است به همین علت تهویه مناسب صورت گرفته و نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه خادمان و بازدید کنندگان قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار