سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: این مرکز در ترم جدید (مهر ۱۳۹۹)، در ۲۰ کد رشته کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 19 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر حمیدرضا مجردی با اعلام اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه برای ترم مهر ماه در 14 کد رشته کاردانی و شش کد رشته کارشناسی بدون کنکور به صورت نظام ترمی ثبت نام می کند، اظهار کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کاردانی از چهارم تا دهم شهریور و مقطع کارشناسی از یازدهم تا هفدهم شهریور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

وی گفت: اعلام اسامی پذیرفته شدگان مقطع کاردانی بر اساس معدل مقطع دیپلم و متقاضیان مقطع کارشناسی بر اساس معدل مقطع کاردانی به صورت نظام ترمی بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی انجام می شود.

مجردی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی در کشور است، گفت: این دانشگاه با هدف ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی تاسیس شده است.

وی ادامه داد: مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز فعالیت خود را با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی می باشند، با بکارگیری و سازماندهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه های اجرایی از سال 1378 با پذیرش دانشجو در دو رشته نرم افزار سیستم و نرم افزار کامپیوتر در مقطع کاردانی و از طریق آزمون سراسری علمی کاربردی آغاز کرد.

مجردی افزود: طی این مدت با افزایش رشته های جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی و دوره های پودمانی، بالغ بر 12 هزار دانشجو در این مرکز به تحصیل اشتغال داشته اند که حدود یازده هزار نفر آنها فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر نیز حدود هزار نفر دانشجو در 20 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تحصیل اشتغال دارند.

مجردی با بیان اینکه ارتقاء و بهبود کیفیت آموزشی با رویکرد کارآفرینی از جمله برنامه های این مرکز است، گفت: در حال حاضر این مرکز با توجه به سرانه و فضای آموزشی استاندارد، ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار دانشجو را دارد.

وی فضای آموزشی مجهز (سایت ها، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و کلاس ها)، بهره مندی از اساتید و کادر آموزشی مجرب، امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله اعطای وام صندوق رفاه دانشجویی(هر ترم مبلغ 750هزار تومان)، خوابگاه تحت نظارت، سلف سرویس مجهز و بهره مندی از امکانات نوین مرکز رشد و واحدهای فناور پارک علم و فناوری را از امکانات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه برشمرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به دیگر ظرفیت های این مرکز اشاره کرد و افزود: حسن همجواری مرکز با پارک علم و فناوری استان، راه اندازی دفتر کارآفرینی و مرکز نوآوری، برگزاری کارگاه های تخصصی توانمندسازی دانشجویان و اساتید، برخورداری از بیشترین آمار پذیرش در بین مراکز استان و بیشترین آمار اشتغال در بین دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی و کسب عنوان مرکز نمونه در میان مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و انتخاب به عنوان 10 مرکز برتر در میان مراکز علمی کاربردی کشور طی 2 سال پیاپی از جمله افتخارات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه است.

مجری عنوان کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز 31031-083 داخلی 502 تا 517 تماس گرفته و یا به سایت www.kermanshah.iastjd.ac.ir مراجعه کنند.

رشته های مقطع کاردانی:

کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی
کاردانی حرفه ای حقوق - حقوق ثبتی
کاردانی حرفه ای حقوق - دستیاری قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق - شورای حل اختلاف
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی - اورژانس اجتماعی
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی - مددکاری خانواده
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی - مددکاری کودک
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای معماری - معماری داخلی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده

رشته های مقطع کارشناسی:

کارشناسی حرفه ای حقوق - حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای حقوق - دستیاری قضایی در امور مدنی
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی - خانواده
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی - مراکز اورژانس اجتماعی
کارشناسی حرفه ای معماری - طراحی محیط داخلی
مهندسی فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار