کد خبر: ۸۸۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 17 August 2020

 

 

 

به گزارش اقتصاد نیوز،یک مقام مسئول در شهرداری تهران اعلام کرده است:تالار جدید بورس در محله سعادت آباد تاییدیه آتش نشانی ندارد و مدیران بورس برای انتقال به این ساختمان عجله کردند.

ساختمان قدیمی بورس در خیابان حافظ قرار دارد اما سال قبل بورس به یک ساختمان 20 طبقه در منطقه دو تهران منتقل شد.

محمود قدیری معاون هماهنگی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به خبرگزاری فارس گفته است: ساختمان تالار بورس در این منطقه شهرداری از سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تأئیدیه دریافت نکرده است و سال گذشته هم یک آتش‌سوزی در این ساختمان رخ داد. 

به گفته وی مدیران بورس عجله کردند و قبل از دریافت تأئیدیه، به این ساختمان شیشه‌ای نقل مکان کردند، در حالی که باید قبل از آغاز بهره‌برداری، تأئیدیه‌های لازم اخذ می‌شد.

وی در خصوص ایمنی ساختمان‌های شیشه‌ای نیز به این خبرگزاری گفته است: از نظر ما اگر دسترسی خودروی آتش‌نشانی میسر شود و شیشه‌ها در هنگام حریق از استانداردهای لازم  برخوردار باشند مشکلی وجود ندارد، اما نباید دسترسی‌ها را محدود کنیم. البته گفته می‌شود در ضلع جنوب این ساختمان امکان استقرار آتش‌نشانی وجود دارد. 

تلار بورس دو

معاون هماهنگی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که چرا تالار بورس تاکنون تأئیدیه دریافت نکرده پاسخ داده است: یکی از مشکلات در کشور خلأ قانونی ساختمان‌هایی است که قبل از دریافت پایان کار شروع به بهره‌برداری از آن ساختمان می‌کنند. ما هنوز برای ساختمان بورس تأئیدیه صادر نکرده‌ایم و آنها هم مراجعه نکرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار