کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار دالاهو، گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در ایام ماه محرم هیچ هیاتی حق ندارد خارج از ضوابط ستادملی مبارزه با کرونا فعالیت کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 12 August 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در ارتباط با برپایی مراسم ماه محرم ، مسئولین شهرستان بر اساس نقشه ترسیمی مقام معظم رهبری عمل خواهند کرد 

وی خاطر نشان کرد: همه سوگواران حسینی، هیاتها، و مداحان موظف هستند هرچه ستاد ملی کرونا اعلام می کند ، عمل کنند‌و بنده هرچه آنها لازم بدانند مراعات خواهم کرد.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود: تکلیف همه ما بعنوان برگزار کنندگان مراسمات محرم روشن است . همه ما رهروان و عاشقان مکتب امام حسین (ع) هستیم و با حفظ و رعایت دستور العملهای ستاد ملی کرونا این مراسم را بر پا خواهیم نمود.

محمدی تصریح کرد:در حال حاضری در وضعیت مطلوب هستیم و این وضعیت مرهون همکاری و همراهی بزرگوارانه مردم  شهرستان و سپس زحمات شبانه روزی عزیزان مجموعه بهداشت و درمان است.

وی تاکید کرد: امیدوارم مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تا از بین رفت کامل این ویروس همکاری های لازم را انجام دهند تا سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار