رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: از استعداد و توان پیشکسوتان استان در حد توان خود استفاده کرده و خواهیم کرد، البته به شرط آن که نقدها و درخواست‌ها منطقی و برحق باشد.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،علی محبی‌زنگنه، در خصوص پرونده تیم فوتبال راهیان، اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده فدراسیون در دادگاه حاضر بودم و در همان دادگاه تمام حقایق را مطرح کردم و در آن دادگاه حق به راهیان رسید و فدراسیون موظف به پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان خسارت شد و مدیرعامل راهیان با همین حکم، حساب فدراسیون را مسدود کرد.

وی با بیان اینکه به علت دفاع از حق راهیان در دادگاه، از طرف مسؤولان فدراسیون مورد شماتت قرار گرفتم، ادامه داد: پس از این دادگاه مسؤولان فدراسیون با طرح موارد دیگری حساب فدراسیون را باز کرده و پیگیر مساله شده‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در پاسخ به این سئوال که چرا از پیشکسوتان استان استفاده نمی‌‌شود،گفت: یکی مساله‌های مطرح شده در بخش پیشکسوتان منحل شدن کمیته پیشکسوتان در فدراسیون از سال 98 بود، اما از استعداد و توان آن‌ها در حد توان خود استفاده کرده و خواهیم کرد به شرط آن که نقدها و درخواست‌ها منطقی و برحق باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مسایلی که در استان باید در نظر گرفت عدم امکان استفاده بسیاری زمین‌های چمن استان در بحث بانوان است و ما صحبت‌های و مکاتبات لازم در این خصوص با مسؤولان اداره ورزش و جوانان که انصافا در ساخت زمین‌های چمن تلاش زیادی کرده، را خواهیم داشت.

محبی یادآور شد: به همت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و خیرین امر تعداد زیادی زمین چمن در استان احداث شده، اما به علت تامین زیرساخت‌های لازم امکان استفاده از آن‌ها در بخش بانوان نیست.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده این مشکل با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان حل شود.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات هیأت فوتبال استان کرمانشاه در ردهای سنی مختلف در سال گذشته بدون مشکل برگزار شد و برگزاری این مسابقات به صورت کامل و منظم یکی از افتخارات هیات فوتبال استان است.

انتخابات هیأت فوتبال کرمانشاه نباید مهندسی شود

دبیر سابق هیأت فوتبال استان یادآور شد: با توجه برخی شواهد به نظر می‌رسد برخی افراد قصد مهندسی انتخابات را دارند و امیدواریم از این مساله جلوگیری شود.

ساسان سهامی اضافه کرد: حضور من در هیأت فوتبال استان کرمانشاه بنا به مجوز فدراسیون و هیأت رئیسه فوتبال بوده و از مدت‌ها استعفا داده‌ام، به نظر می‌رسد افرادی که در برخی موارد منافع آن‌ها تامین نشده، این موضوع را به شدت بولد کرده‌اند.

سهامی اضافه کرد: اگر منصفانه نقد صورت بگیرید، قطعا پذیرای آن هستیم اما از اهالی رسانه می‌خواهیم در مقابل مهندسی انتخابات روشنگری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار