رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، درگذشت ماموستا ملا محمد محمدي، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسليت گفت.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ


رحلت عالم وارسته؛ امام جمعه اهل سنت استان کرمانشاه؛ ماموستا ملا محمد محمدی موجب تعلم و تاثر گردید.


ارزشمندترین یادگار این مجاهد نستوه و یار اسلام و انقلاب، که هیچگاه از یادها نخواهد رفت، تحکیم وحدت، انسجام و برادری در استانی است که از دیرباز آماج توطئه‌ها و تفرقه افکنی های دشمنان نظام بوده است. به واقع می توان از ایشان به عنوان یکی از وزنه های انقلاب و محورهای وحدت و انسجام یادکرد.
ارادت عمیق عالم فقید ماموستا ملا محمد محمدی به خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) بسیار مثال زدنی بود.


ضایعه درگذشت این شخصیت والا مقام را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، مسئولان و مردم شریف استان کرمانشاه به ویژه علما و روحانیون و مردم شریف اهل سنت کرمانشاه و منطقه اورامانات، ارادتمندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.


گفتنی است، ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه صبح امروز دوشنبه ۲۰ مرداد در سن ۷۹ سالگی به علت بیماری کبدی در بیمارستان امام رضا کرمانشاه جان به جان آفرین تسلیم کرد. ماموستا محمدی از سال ۱۳۷۸ تاکنون امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار