سردار حبیبی گفت: باید تریبونی برای صحبت های مردم ایجاد شود و بگذارید مردم هرچه می خواهند بگویند، معتقدم باید مسئولین ارتباط خود را با مردم درست کنند و راه دشمن را برای حاشیه درست کردن ببندند.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (دوشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: دشمن سعی می کند به هر نحو جنگ فرهنگی و هجمه علیه این مردم وارد کند.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری این مطلب که نیروی انتظامی، کمک می کند با اطلاعات مناسب وضعیت را به رسانه ها برساند تا رسانه ها به خوبی کار را پیش ببرند، افزود: باید تریبونی برای صحبت های مردم ایجاد شود و بگذارید مردم هرچه می خواهند بگویند، معتقدم باید مسئولین ارتباط خود را با مردم درست کنند و راه دشمن را برای حاشیه درست کردن ببندند.

رئیس پلیس فارس با یادآوری این مطلب رسانه ها باید به مردم اطلاع رسانی کنند، تاکید کرد: پلیس اگر فردی را دستگیر می کند مردم مطمئن باشند که آن فرد برای جامعه دچار مشکل شده است، مردم باید راه را برای پلیس باز کنند نه جلوی پلیس را بگیرند تا مجرم فرار کند.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم که رسانه ها باید در صحنه حاضر باشند اما در برخی از ماموریت ها خطر نمی کنم و اصحاب رسانه را دعوت نمی کنم تا جان کسی به خطر نیفتد، افزود: سعی می کنیم جلسه های خبری را به صورت ویدئوکنفرانس برگزار کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار