به بهانه دیدار اخیر استاندار با خانواده شهید
استاندار اردبیل و معاون سیاسی به همراه مدیرکل امور شهدا و جانبازان، مدیرکل امور ایثارگران با خانواده شهید عسگر خانعلی‌زاده دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 09 August 2020

تابناک اردبیل- شهيد عسگر خانعلی‌زاده داشکسن در سال1321 در خانواده مذهبي و در يكي از روستاهاي مشكين‌شهر ديده به جهان گشود.

آن شهید با وجود مشكلات فراوان و تقبل سرپرستی خانواده، به تحصيل پرداخت و موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم شد.

شهيد عسگر خانعلي‌زاده در خدمت به همنوعان و نیازمندان زبانزد عام و خاص بود؛ ایشان در مبارزات انقلابی و مقابله با ظلم و فساد همتي بلند داشت به طوري كه در قبل از انقلاب و دوران طاغوت به خاطر مبارزات انقلابی در محل کار خود (اداره غله) توبيخ، دستگیر و حتی شکنجه شد.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز جنگ تحميلي، مبارزه با دشمن متجاوز را وظيفه اصلي خود قلمداد كرد و به صورت داوطلبانه و با عزمي راسخ براي دفاع از نظام و ميهن اسلامي عازم جبهه هاي نبرد شد.

اولين حضور داوطلبانه شهيد بزرگوار در مناطق جنگي مهاباد و در چله تابستان سال1360 بود. همرزمانش روایت می‌کنند که آن شهید با زبان روزه به فيض شهادت نايل شد و به لقاءالله پيوست.

بعد از شهادت شهید خانعلی‌زاده،‌ همسر فداکار ایشان علاوه بر مشارکت در امر تدارک اقلام موردنیاز رزمندگان، به وصیت آن شهید عزیز در تربیت فرزندان مومن، انقلابی و تحصیلکرده تلاش کرد؛ یادگاران آن شهید جملگی به خدمت به خلق خدا، حسن معاشرت و همنوع دوستی شهرت دارند.

روح شهید خانعلی‌زاده شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار